За да изпратите билет за поддръжка е нужно първо да имате регистрация в клиентския портал на clowbe.bg
1. Влезте в клиентския си профил или прочетете статията "Как да се регистрирам". 2. Натиснете бутона в лявото меню "Билети за поддръжка".
3. Ще се зареди страница със списък на създадените от вас билети, ако имате такива, както и техния статус. 4. За да създадете нов билет към отдела за поддръжка на Clowbe натиснете бутона "Създаване на нов".
5. В полето "Тема" напишете заглавието на вашия билет. 6. В полето "Съобщение" опишете подробно нуждата от поддръжка, като имате възможност и да прикачите файлове. 7. За да изпратите билета за разглеждане, натиснете бутона "Запази".
При получаване на отговор по вашия билет, ще получите и писмо на електронната ви поща, с която сте се регистрирали.