Как да изпратя билет за поддръжка

За да изпратите билет за поддръжка е нужно първо да имате регистрация в клиентския портал на clowbe.bg

1. Влезте в клиентския си профил или прочетете статията "Как да се регистрирам".
2. Натиснете бутона в лявото меню "Билети за поддръжка".

3. Ще се зареди страница със списък на създадените от вас билети, ако имате такива, както и техния статус.
4. За да създадете нов билет към отдела за поддръжка на Clowbe натиснете бутона "Създаване на нов".

5. В полето "Тема" напишете заглавието на вашия билет.
6. В полето "Съобщение" опишете подробно нуждата от поддръжка, като имате възможност и да прикачите файлове.
7. За да изпратите билета за разглеждане, натиснете бутона "Запази".

При получаване на отговор по вашия билет, ще получите и писмо на електронната ви поща, с която сте се регистрирали.


Беше ли Ви полезна статията?

mood_bad Не харесвам 0
mood Харесвам 0
visibility Виждания: 67
Подобни статии: